onsdag 6 oktober 2010

67,5 Högskolepoäng mitt i allt jävla elände...

Jaha... Då var tentaresultatet ute då...
När jag för en gångs skull har värsta bästa orsaken till en omtenta ja då klarar jag den?!
För egentligen hur många klarar av att bli dumpad två veckor in på en högskoleutbildning, separera, försöka laga trasiga barn inkl en trasig mamma till dessa barn samt plugga så att skiten sitter kvar lagom till tentamen?!
Jo jag tydligen!

Startade dagen med att intala mej själv med att nu jävlar räcker det med att vara deppig, nere, ledsen, sårad, besviken... Nu jävlar vänder vi på detta!
Å så kommer jag hem till mitt bedårande lilla snälla hus (som jag fortfarande HYR), klarar av att läsa i någon timme å så kommer verkligheten i kapp en...
Livet är inte så jävla lattjo just nu...

Hade nog varit jäkligt nöjd med min klarade tenta om omständigheterna såg annorlunda ut...
Men fråga mej imorgon för då är det en ny dag!
Då kanske jag går på små rosa moln bara för att jag är så JÄVLA BÄST!!!!
Inte vet jag?!

Mu för nu

2 kommentarer:

Nina sa...

Fan GRATTIS det gjorde du bra..faktiskt!!

Mamma-Mu sa...

Men du Nina.... Jag måste bara få säga TACK för att du finns,trots att jag inte vet vem du är!
Du är guld värd!!!!!

Tack och Kram!
Mimmi