tisdag 5 oktober 2010

En bild säger mer än 1000 ord...

Vad gör man när man är 6 år och måste vääääänta på att syrrans dans ska bli klar????
Jo man trycker ut huvudet genom ena ärmen på tröjan förstås...
















Foto: Privat

Hämtade dottern i samma lokal som jag var å provade Zumba för första gången igår...
Det var verkligen super kul men aj aj aj så otroligt, pinsamt dålig man är på att röra hela kroppen... Men skratta och svettas fick jag ju göra å det var ju därför jag åkte dit :)

Mu för nu

1 kommentar:

Angelica sa...

Hej sötnos! Vad tråkigt med dig och mannen, men du kommer alldeles sökert att klara detta galant!!! Det måste såklart vara fruktansvärt svårt efter så lång tid tillsammans... Men ibland blir det inte som man tänkt sig och oftast blir det mycket bättre i slutet ialla fall! det är kanske dags för en semester och då vet du vart du kan åka :D

roligt med Zumban! Jag har faktiskt en tränings- DVD med Zumba och den ska fram idag! Jag rulllllar snart...

Ha en härlig dag och njuuuuut av att du är en stark och ljuvlig mamma!

Kraaaaaaaaaaam från Mallorca!