onsdag 13 oktober 2010

Skriver PM å tittar ut...

Sitter och skriver ett PM till skolan som ska vara inne senast i helgen, inte på fredag men föreläsaren måste ha det tills på måndag, föreläsaren som förövrigt åker till ITALIEN idag med resten av våra lärare...
Utvecklingsresa tror jag det hette, å om jag är avis, aningens när jag tittar ut genom fönstret å det regnar, är grått å jag undrar om det är snöblandat regn eller inte...

Jaja... Nu åter till PM-skrivandet, vi ska skriva om en ledare, fick välja vem som helst, sedan hitta i vår litteratur vilken typ av ledare han/hon är och dra paralleller eller nått...
Å jag har hittat värsta bästa ledaren, typ!!!!

Sjukt inspirerad blir jag när jag läser om honom, för ja det är en "honom"...
Mer säger jag inte förrän jag har skickat in PM:et :)

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: