fredag 22 oktober 2010

Nu vänder det :)

Jämmer och elände kan dansa ut genom dörren nu för nuuuu vänder det för mej!!!!

Har struntat i medicinen i natt och har sovit oförskämt bra, bortsett från att jag har en liten son som har varit arg på sin mamma inatt då jag har haft vänligheten att smitta honom med min förkylning from hell....
Resultatet av detta är att idag blir det en dag i soffan under täcke tillsammans med Sonen och Hunden å jag klagar inte!

Jag har även fått i mej första frukosten på snart två veckor!!!!
Härliga tider!
Å bara för att "lyxa till det lite" blev det Lingongrova med apelsinmarmelad på :) Det är verkligen as-gott, till detta te med mycket honung i :)

Mu för nu :)

1 kommentar:

Angelica sa...

Häääärligt sötis! En liten förkylning tar inte knäcken på en stark person, eller hur, hahahaha!!! Vi är minsann också så där snoriga, så vi ska stanna inne ikväll när pojkarna kommer hem, mysa och dricka lite bubbel :D Man måste ju försöka att kurera sig lite!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaam och mys av fredagen!