måndag 4 oktober 2010

Den väntade urladdningen har kommit....

Den väntade urladdningen har kommit men även dragit förbi...
Men jag blev så förbannad, sårad, ledsen U name it igår morse när det gick upp för mej att Mannen valde att åka till Åre istället för att kolla hur det var med Dottern efter hennes sammanbrott i lördags!
Gör man så? Åker man iväg utan att ens kolla hur natten och morgonen har gått för sitt eget barn som bevisligen sliter ont?!
Nej jag tycker inte det i alla fall, resultatet av att jag inte tycker att det är ok blev att en bil som var på väg till Åre vände tvärt och kom tillbaka till Östersund, där en hyfsat snygg utskällning väntade!
Tyvärr tyckte jag att den var befogad, hoppas att jag aldrig mer ska behöva känna så men mest troligt kommer det ju en lika dan käftsmäll inom kort...

Hela dagen igår blev bara till kattskit, om du frågar mej så nu behöver jag inte ha fler sånna dagar...

Så idag tänker vi positiva tankar (så gått det går), ikväll ska jag minsann iväg och prova på Zumba för första gången och egentligen skiter jag i om jag klarar det eller inte men kan det garantera mej en timmes as-garv så är det värt varenda krona :)

Mu för nu

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Men oj Mimmi vad det har hänt mycket i ditt liv. Jag har varit så himla värdelös på att sitta vid datorn så jag har inte hängt med alls. tänk att du har flyttat... Förstår att det är tufft nu men du verkar stark och vis i situationen. Vi hörs!

Kram Lisa