söndag 17 oktober 2010

JAG VILL INTE!!!!

Alltså nu på kvällen sitter jag här å är så ledsen!

När min pappa var upp till mej (som jag får säga nu istället för oss...) fick jag en ny tvättmaskin av honom! Underbart!
Den levererades i fredags å idag har den installerats!
Det är ju oxå TOPPEN!!!!
Men jag vill verkligen inte behöva lära mej en ny tvättmaskin!
Jag vill ha MIN TVÄTTMASKIN!!!!
Jag vill inte behöva lära mej att leva som "singel", jag gillar tvåsamheten....
Jag vill inte sitta här ensam en söndagskväll själv å titta på "söndagsfilmen"... själv...
Hade jag inte haft Doris hade jag gått under och sönder tror jag.

Men JAG VILL VERKLIGEN INTE LÄRA MEJ EN NY TVÄTTMASKIN!!!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tur att Doris är där. Hundar är ibland bättre plåster än man tror:)
För de älskar en no matter what.
Tur att söndagsfilmen inte är nån tårdrypande version.

Mimmi, du är stark.

Kram

Nina sa...

Det gör mig så ont att läsa hur du mår, jag lider med dig!
MEN du kommer att klara det här, du kommer att komma ut i ljuset igen även om det nu är mycket mörkt.
Försök att tänka positivt, de allra viktigaste personerna finns kvar hos dig.
Å den nya tvättmaskinen är mycket bättre än den gamla..
Kram