torsdag 17 februari 2011

Åter en bra dag lider mot sitt slut...

Har förmånen att säga att jag har haft ytterligare en bra dag idag!
Det känns nästan som en lyx att få säga så... Hoppas på att denna känsla kommer att betraktas som "vardag" längre fram.

Har dock känt mig trött och sliten idag, sovit två timmar på dagen, vilket inte hör till vanligheten direkt och är sjuuukt trött nu...

Blev lite full i skratt över mig själv och mitt sätt att vända allt till något bra tidigare idag...
Hade tagit en dusch vilket resulterade i en "liten" översvämning på golvet....
Istället för att sucka, stöna och bara ojja sig över detta såg jag möjligheten till att nu jäklar blir det storstädning av muggen!

Har ju iof anammat "städ-torsdag"-principen så vad mer passande var det inte då att naken, nyduschad storstäda muggen?!

Blev skit bra!!!! *mohahhaaa*
(Faan vilken låg nivå det är på mina skämt...)

Jaha... Nehe... Nu är det bestämt natti natti brevid min alldeles egen underbara son, ska bara snusa lite på min underbara dotter lite först... Sovande barn är underbart!


Mu för nu :)
Ps... har skrattat å skrattat i telefonen nu på kvällen så nu är det inte svårt att lägga sig med ett leende på kvällen... Mera sånt tack... Alltid trevligt att vara sällskap med någon som sitter i bilen på väg ner till Göteborg... Ds

Inga kommentarer: