måndag 28 februari 2011

Trött och lycklig...

Lägger ytterligare en dag till högen med skylten "bra dag" :)

Är jätte trött efter en dag på min praktikplats, Polisen, men det är skoj! Super skoj!
Ställde mig på vågen i morse och insåg (till min fasa... näää inte direkt) att jag hade gått upp i vikt... Då blir en kommentar som denna: "Du ser så slimmad ut nu" en riktig lyckträff och jag mår genast mycket bättre :)

På tal om bättre, mina älskade barn kommer hem till sin mamma imorgon, då blir det familjekram i stora lass, ligga sked i soffan och bara andas in deras dofter!!!!!!
Vi har ju hörts (ett par gånger) varje dag som de har bott hos sin pappa, inte bara glada samtal utan en hel del tårar har det varit oxå men så har det ju varit när dom har bott hos mig oxå, det är bra att de saknar den som de inte är hos, det är även bra att de känner sig så pass trygg att de törs uttala denna saknad inför den föräldern som de är hos för tillfället.

Imorse när jag klev upp 06.30 då var det ljust ute, hade en kåtslagen fågel i trädet utanför som fullkomligt skrek av lycka, så grattis till honom tyckte jag... *ler*

Nu ska jag få på mig kläder för att dra iväg på kvällens Zumba pass!!!!!!
Det är så sjuuuuukt roligt!!!!!!!
Skulle iof gärna vilja ha någon att dansa med... Någon som tar ett stadigt tag i en och leder en bestämt runt på dansgolvet!
Det var ju så många herrans år sedan som jag dansade Salsa.... Men jag minns.... Och njuter av minnena... Shit det var verkligen ett helt annat liv man levde då...
Gahhaaaaaaaaaaaaaa

Kommer nog hem ordentligt mycket tröttare men även betydligt mycket lyckligare :)

Bra dag, var ordet :)

Inga kommentarer: