lördag 12 februari 2011

Bra dag trots saknade av två kottar...

Barnen är hos sin pappa i helgen och jag passar på att göra saker som jag har skjutit på.
Är som person inte pigg på att skjuta upp saker så detta har verkligen stört mig, mycket...

Såååå idag har jag fixat och trixat här hemma med...

Uppsättning av tavelhylla - check
Uppsättning av "kroklist" - check
Uppsättning av "hårtorkslist" - check
Uppsättning av två tavlor - check

Samt gått igenom 4 st flyttkartonger - check

Där emellan har jag pluggat lite, pratat i telefonen mycket och fått ett otroligt trevligt, spontant besök :)
Mera sånt!

Har inte bloggat på en vecka, har mycket att dela med mig men orken tryter och det är en ny dag imorgon...

Sov gott alla där ute!

Mu för nu :)

Jo just det... Det är budgivning nu på vårt hus som vi har till salu... Hoppas dom håller på ett tag till, som fattig/arbetslös student behöver jag alla kronor som ramlar in...

Inga kommentarer: