söndag 13 februari 2011

Nationalteatern - Barn av vår tid

Lyssnar på musik och undrar vem det är som ligger död i köket...
Har inte diskat på ett par dagar... (Läs: två)
Varför? Jo för att jag inte MÅSTE :)

Imorgon är det måndag, om en vecka börjar min verksamhetsförlagda utbildning (Läs: praktik)... Ser verkligen fram emot det, märker att jag har mycket att se fram emot...
Ska iväg på något "hokuspokus" på tisdag som min bästa vän har beställt åt mig (och betalat, galenpanna som hon är...), sedan är det praktikdax, ska även ta mig iväg med min underbar vän Johanna och prova på det här med att ta mig ner för en skidbacke... Hmmm... Lär ju gå så där men det är ju värt ett, eller flera försök i alla fall...
Har i ett otroligt svagt tillfälle sagt ja till att springa tjejmilen i höst...
Ska även gå Jämtlandstriangeln med två underbara tjejor när myggen och knotten inte är som hungrigast...
Jo en (minst) utlandresa är ju inplanerad oxå... Lutar mycket emot Mallorca!
All inclusive.... Me like, jag och paraplydrinkarna kommer bli bästisar under denna resa :)

Har nu sista mastodant veckan på skolan innan praktiken börjar, skrev färdigt min forskningsplan i fredags som någon ska opponera på till veckan, jag ska opponera på en annans, sedan har vi en hemtenta som vi får ut imorgon måndag som ska vara klar på söndag...
Någon form av sannolikhetsläramatematikgrejs...
Har ingen som helst koll på det över huvudtaget...

Fick en uppgift liknande detta på en föreläsning i veckan:

P(Y¹=0)=0,3; P(Y¹=1)=0,3; P(Y¹=2)=0,2; P(Y¹=3)=0,15; P(Y¹=4)=0,05

Jo men den har man ju verkligen sten koll på hur man räknar ut... Eller, vänta... Kanske inte riktigt då...

Vi skulle även göra ett diagram och min kompis frågade på vilken axel man satte X:et resp. Y:et... Ja men ni fattar ju själva på vilken nivå vi är på... Ja ja... En massa skratt blev det i alla fall...

Njut nu av Nationalteatern och så hoppas vi på att det kommer in mer bud på vårt hus och att alla där ute får en fin fin vecka :)

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: