söndag 27 februari 2011

Jag skulle ju hålla mig inne resten av dagen.... Men...

Ja men jag skulle ju hålla mig inne resten av dagen och ligga i soffan och läsa en bok... Men...
Så ville grannarna, tillika ägarna på gården, bjuda på grillad korv odyl...

Å efter en eller två divideranden hit eller dit satt jag i solen med en grillkorv och en cider i handen :)
Det är lycka det!
Solen skiner, jag är mätt, har god cider i kroppen, bästa grannarna runt omkring mig, jag är nöjd...

Lovely :)

Over and out, för nu i alla fall :)

2 kommentarer:

Angelica sa...

Vilket ljuvligt sätt att tillbringa söndagen på!!! Roligt när man har trevliga grannar, det skulle minsann vara en rättighet, hahaha!

Ha en mysig kväll, söta!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

Camilla sa...

Lät som om du hade en riktigt härlig dag. Spara läsandet till en dag med trist väder:)

Kram