onsdag 7 november 2012

Åt helvete med allting bara!!!!!

Alltså jag mår bra, jag mår skit bra det är inte det men denna skoluppgift mår inte så bra i mitt sällskap kan jag säga! Skulle det ha varit en människa skulle jag låååångsamt krama skiten ur han för ja uppgiften är en han och han sitter och flinar åt mig! Åt mitt sätt att hela tiden måla in mig i ett hörn gällande teorier, liknelser, vetenskapliga artiklar å allt annat jävla skit man förväntas få med! Jag blir förbannad!

Såå men annars då?!

Jo alltså shit vad jag kommer att göra succee på festen jag ska på... Har precis blekt mitt blonda hår så nu är jag så där härligt (!!!) Polen-blond... Ja ni vet när skiten blir GULT!!!! Sen matchar jag ju det bra med min "gul utan sol" färg som är både randig och flammig... För att inte glömma att nämna mina fina GULA HANDFLATOR!!!! Känns fantastiskt! Men faktiskt så gör det ingenting... Jag kommer att ha roligt, jag kommer att bjuda på mina randiga och flammiga armar och vi kommer att skratta åt det så vi kiknar :)
För jag har dom bästa av vänner och de tycker inte mindre om mig bara för att jag ser ut som en gul liten teletubbie ;)

Inga kommentarer: