söndag 11 november 2012

Imperiet - Som Eld

Regn Regn och ååååter regn!
Detta regnande gör mig ingenting egentligen, faktiskt, om det inte vore så förbannat kallt i luften! Jo 2-3 grader varmt är sjuuukt kallt när det regnar....
Nej vi har inte fått någon snö som har legat kvar mer än ett par ynka dagar och nej det förvånar mig inte heller... Visst det regnar och vi har "sthlms-väder" men där är det ju i alla fall flera grader varmare... Det här blir ju bara kallt och halt efter natten...

Men på onsdag då skiter jag i det här! Då styr jag Pärlan mot Bäst-kusten! Åååååhhhh sååååå jag ska njuta!!!! På alla dessa sätt som det bara går!!!! Jag åker ner till dom som bara är så himla bäst för mig! Mmmm Ska bli så himla najs!

Just i detta nu är jag så där obeskrivligt lycklig! Jag tänker på kommande vecka och jag nästan flyger på små rosa moln....

Inga kommentarer: