måndag 26 augusti 2013

Japp jag duger!

Scenario: Jag står i duschen och Dottern är inne i badrummet och vi pratar om allt möjligt.... Då kommer denna kommentar: "Mamma du är en sån där cool mamma fast du är töntig oxå"

Där står jag i duschen och kommer helt av mig med allt... "Mamma du är en sån där cool mamma fast du är töntig oxå"... Vilken bekräftelse på att man kanske gör det mesta rätt... Att jag duger som mamma, det är ju en av ens förälders stora orosmoln, det här med att funka som förälder.
Ja men alltså det var j*vligt najs att få just den kommentaren av min underbara dotter som verkar gå i mina fotspår vilket betyder, hon spårar... Hon kommer att gå sin egen väg och jag kommer att följa henne vart hon än går! Underbara barn!

Jo just det, jag har ju hunnit med att vara hos frissan oxå och så här ser jag ut i håret nu:

Foto: Privat 2013-08-16

Jag duger som mamma!!!! Det är stort att då den bekräftelsen från en tjej som är hormonstinn som få och snart är tonåring!!!!

Inga kommentarer: