fredag 15 augusti 2008

Fresks

Ja alltså tanken är ju inte att jag ska skriva här flera gånger om dagen men detta MÅSTE jag bara skriva om... *ler*

Jag har två barn, en dotter M på snart 7 år och en son E som är 4 år.... Vi har precis varit på Fresks för att ev köpa golvvax till furugolvet som vi håller på att lägga in.... Efter en stund kom E och sa att han var kissnödig. Mitt svar till honom var att säg det till M så följer hon med dej på toaletten (själv fick jag hjälp av personalen)...
Efter en stund kommer han tillbaka och säger att han är veerkligen kissnödig.... Ja men be M om hjälp då!!!!! (menar jag)...
Efter ytterligare en stund kommer en farbror fram till disken och vill bara informera personalen om att det står en liten pojke och kissar i en av utställningstoaletterna!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänkt om man kunde göra sej osynlig för en liten liten stund bara.... *pinsamt*
Jo visst var det min E som kissade i en av utställningstoaletterna... Vad säger man då?
Jag kan ju inte bli förbannad på honom!
Han var kissnödig, hittade en toalett och kissade.... Men mamma, sa han, det gick inte att spola.... *skrattar*

Ja nog får man veta att man lever när man har barn alltid.... *skrattar*

Mu

Inga kommentarer: