söndag 24 augusti 2008

Pinsamt...

Hmm... Städade ur ett av badrumsskåpen härom dagen och hittade en gammal tub med glidmedel.... Givetvis skulle den i papperskorgen men av någon anledning hamnade den i trappen (?????), hur den sedan hamnade på toaletten nere det vet jag inte heller men i lördags morse stod den helt hux flux på barnpallen under handfatet på toaletten...Dottern M som snart är 7 år har kunnat läsa ett tag nu, snappade åt sej tuben och började läsa ganska högt.... Ggggllliiiidmeeedeeeel... Mamma vad är glidmedel för nått???
Kul super kul... Framför mej står min älskade svägerska med ett stenansikte som kunde vinna OS-guld.... *ler*

Ehh... Det är någon form av kräm säger jag tillbaka och försöker byta samtalsämne lite snyggt... Men Mamma, säger M.... Vad har man den krämen till....
Ja alltså vad säger man? Just i skrivande stund kan jag inte säga vad som kom ur min mun men nått med armbågar skulle inte förvåna mej....

Kul skuper kul....

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: