onsdag 7 oktober 2009

Men som det snöade...

Ja som det snöade när jag gick och lade mej igår....
Trodde verkligen att det skulle vara jätte mycket snö imorse men tji fick jag och kidsen...
Visst är det vitt ute men bara så där lite grann...
Men om jag tänker praktiskt är det kanske bra att den snön som trillade ner i natt inte blev liggande för jag vet att det är en hel del där ute som inte har hunnit byta till vinterdäck än.

Idag hoppas jag på att min "studiemotivation" ska vara otroligt otroligt stark!!!!
Känner dock av den begynnande förkylningen mer idag än vad jag gjorde igår men skam den som ger sig!
Te med massor av honing är nog trixet idag!!!!

Må gott alla vänner där ute!

Mu för nu ;)

Ps. Jo just det.... Måste bara säga till Er som har missat det: Widénskan har börjat blogga igen!!!!!! TJOOOHOOOOO Ds.

4 kommentarer:

Angelica sa...

Hej hopp sötaste Mamma Mu! låter som om du har det fullt upp jämnt numera :D Men åh vad härligt med snö, synd att det inte låg kvar imorse! Vad roligt med Widénskan, jag undrade vart hon tog vägen i våras :D

Hoppas att du får en ljuvlig onsdag!

Kramar

Angelica

Malina sa...

Plugga på nu min kära! Du fixar den där Samhällsvetenskapliga metoden i ett Swich ba... Wedinskan hade "sladdat" in på min blogg oxå, mkt uppskattat. Gillar orden sladdat i sammanhanget... *ler*
Klara å jag har gjort en snögubbe i dag som står ute å svettas nu, han har redan tappat näsan. Tjingeling!

Inas sa...

Hej Du!
Vad fantastiskt att det redan har börjat snöa... så nu är det bara att vänta så kommer det strax hit med.. bor inte så långt därifrån.. så... Ha en riktigt trevlig kväll och goa kramar Ina

Widénskan sa...

Kram på dig vännen!!