måndag 19 oktober 2009

Min absoluta idol genom tiderna!!!!

Detta kan säkert komma som en överraskning för en del men denna man som jag kommer att visa nedan är min absolut största idol genom tiderna!
En del hade New Kids On The Block eller nått annat pop-band när dom växte upp men jag .... Jag hade denna man vid namn James Arness....
Varför?
Tja säg det... Kan inte riktigt svara på det men har alltid gillat hans stil å då inte enbart som Zeb Macahan utan även i serien Gunsmoke....
Bild lånad från jamesarness.com

Tänk att kanske få en sån här bild i ram i julklapp... Hmmm... Önska sej av tomten kan Mann ju alltid...

Eller kanske denna...
Bild lånad från jamesarness.com

Eller varför inte slå på stort ordentligt....

Bild lånad från jamesarness.com

Tja en önskan till Tomten...

Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jag hade nog inte riktigt några idoler. Men Zebban kanske var en. Lite då.;)

Kram Lisa

Widénskan sa...

Toker.. men okey han var riktigt läcker på sin tid.. Men jag är ju yngre än dig.. Jag menar ganska mycket mycket yngre så jag kommer kanske inte riktigt ihåg ;-) ;-)