torsdag 15 oktober 2009

Svaret på första tentan kom idag...

.... å det blev som väntat, icke godkänd så OMTENTA here I come!!!!

Nu kommer ju inte detta som någon överraskning å jag kan i ärlighetens namn säga att jag inte ens hade en liten liten gnutta med hopp för det hade jag ju inte!

Ska bli roligt å göra en omtenta.... Eller roligt å roligt, hade väl helst sluppit men då jag visste redan när jag läste frågorna första gången så var det bara till att ordbajsa på... *ler*
Men där emot är jag sjuuuukt stolt och glad med mina nya vänner som det har gått bra för!!!!
Helt otroligt vad taggad jag blir när andra sitter å läser men känner dock att jag måste ta tag i det här med disciplinen lite bättre! Märker hur jag gärna kommer på att jag bara MÅSTE ta hand om tvätten eller att jag bara MÅSTE kolla in den å den hemsidan osv...

Skärpning!!!!

Sååå nu har jag som mål att läsa ytterligare 50 sidor i Samhällsvetenskapliga metoder innan jag går å lägger mej...

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Inas sa...

Hej Vännen!
Va tråkigt att du får göra en omtenta, men nu vet du ju frågorna så det är bara att läsa på mera och jag önskar dig all tålamod och inspiration till att läsa, glöm dammråttor, datorer mm och njut av att du får lära dig något nytt. Många goa kramar och sköt om dig.