onsdag 7 september 2011

Bläääää skit väder!

Detta skitväder sätter sig på humöret!

Nu har det varit grått och regn regn regn i flera dagar och det sätter sig på humöret.

Hörde igår kväll när jag la mig hur regnet fullkomligt öste ner och vinden blåste så jag fick en sån där känsla av att jag bodde i ett hus med två grisar och att vargen stod utanför och blåste.

Redan när jag klev upp kände jag hur humöret var botten. Har sedan försökt att finna studiero men störs något så vansinnigt av allt knaprande i väggarna, väljer att börja packa lite flyttkartonger i stället och blir irriterad över att hitta MUS-BAJS ibland barnens teckningar och sånt, vill nog att denna vecka ska gå jätte jätte fort så jag kan få komma i ordning i mitt nya hem snart.

Tänk att en "möbel" typ mindre skåp kan innehålla så mycket saker att det fyller 3 flyttkartonger... Blir förvånad över hur mycket detta skåp "sväljer"...

Tror jag ska ta å ge mig på Crosstrainern en vända, allt för att se om jag är färdig med denna förkylning inför morgondagens Zumba-pass eller inte...

Motivation.... Hallååååå vart är du????

Inga kommentarer: