lördag 24 september 2011

Hatar lördagar varannan vecka!!!

Egentligen har jag ingenting att klaga på, ingenting alls... men....

Jag har haft en fantastiskt bra dag idag, jag har "rört på mig", sovit ut så länge som jag kände att jag behövde vilket var nödvändigt efter gårdagens eskapader, jag har pluggat, gosat med hunden, fått ett samtal om att blommor var på väg till mig och jag har fått en jätte jätte fin blombukett levererad så ni förstår jag har ingenting (egentligen) att klaga på... men...

Så kommer jag till den där punkten på kvällen då jag vill krypa upp i soffan antingen med mina barn eller med "någon annan" och så sitter jag här själv...
Ringer till mina barn för att höra om deras dag och önska dom en god natt och blir ledsen, jag fullkomligt hatar att behöva RINGA och kolla av hur deras dag har varit! HATAR HATAR HATAR DET!!!!

Jag vill inte vara här och jag vill inte ha så många mil till de människor som jag håller av... Jag blir ledsen...


Inga kommentarer: