måndag 5 september 2011

Måste bara få en sak ur systemet... All For Love...

Om man tycker en sak om en människa men väljer att säga en annan, hos vem ligger felet då?

Om jag tycker om en person då säger jag det, om jag inte vet VAD jag tycker om denna person då säger jag det oxå.
Givetvis handlar det om känslor, kärlek och allt sånt där pluttinutt...

Det funkar inte att komma i efterhand och säga att egentligen så menade jag så här... Stå med benen i kors och tumma lite försiktigt på tröjjan... Nej alltså JAG funkar inte så utan då är det bättre att man redan från början säger att så här är det...

Jag står åter vid den där förbannade korsningen...

Vem faan har sagt att det ska vara lätt i kärlek och krig?

Av någon anledning finner jag denna låt passande från filmen The three musketeers

Inga kommentarer: