torsdag 14 april 2011

Galet förälskad... å så en "tranomobil"

Ja då har även jag träffats av Amors pilar...
Gahhaaaaaaaa..... Snacka om kärlek i första ögonkastet!

Helt galet hur det kan bli ibland...

Ja men avgör själv då... Blir man inte kär på en endaste gång, kanske?
Foto: Privat

Är dom inte alldeles underbara så säg?! Mina galoscher!!!! Snabbt som ögat åkte dom svarta skosnörena av och på kom dessa alldeles super neonrosa snören.... Sån kärlek sån värme...
Behöver inte bli blöt om ena foten längre, behöver inte ha påse på ena foten längre, ren och skär lycka!!!

För att få över denna bild från min mobil är jag tvungen att maila över bilden då jag är så vansinnigt oteknisk så jag lyckas inte få över mina bilder från mobilen till datorn via sladd...
Gissa om jag blev lite förvånad då denna bild dök upp på mailen från ingen stans...
Foto: Privat
Den är tagen efter en skogspromenad med barnen och hunden i höstas och bilden var så passande döpt till "Gissa bajset"... Hmm... Undrar just i vilket syfte jag valde att fotografera detta...

Ja ja... Går omkring i mina svarta galoscher med rosa... neonrosa skosnören... och är lycklig för en liten liten stund...

Tidigare ikväll talade dottern om att hon såg ett par tranor köra förbi huset, jag svarade glatt satt dom i varsin tranomobil och tutade så där glatt oxå eller?
Jo då mamma, det gjorde dom sörrö...
(Hon kunde väl ha tyckt att det var lite roligt i alla fall, mitt lilla taffliga försök till att dra ett skämt...)

Inga kommentarer: