söndag 10 april 2011

Men jag blir såååå trött på mig själv...

Ja men för att överleva kvällen klär jag på mig kläderna och tar en lång promenad med hunden... Bra tycker somliga, även jag vissa kvällar, men just ikväll kanske jag skulle ha hållit mig hemma i alla fall...

Jag blir så sjuuukt trött på mig själv...

Går i min egna lilla värld och lyssnar på musik, har Doris framför mig när jag ser att vi möter en annan hund med en husse...
En hund vars ras jag bara har sett på tv eller nätet å så...
Denna hund blir väldigt intresserad av min Doris, jag sätter mig ner för att morsa även jag och precis när jag är på väg att resa mig säger jag (tydligen) högt:
"Men vilken fin vovve du var, får man klappa husse".....

Så jävla korkad är jag!!!! Blir genast super generad och slår förfärat ner blicken i asfalten och säger... "Ehh nej faaan sa jag verkligen det där högt?!"
Då börjar denna husse och tok flabba! Så himla härligt va?!
Där står vi med varsin hund, min vill förövrigt inte alls säga hej till denna hund, och skrattar så tårarna börjar rinna....

Lite snyggt avslutade jag det med att säga: "Nej nu ska detta pucko ta med sin pucko-hund och gå hem till sig"....

Jag blir såååå trött på mig själv...

Inga kommentarer: