måndag 11 april 2011

Trött på...

Jag är trött på att må dåligt...
Jag är trött på att behöva anpassa mig efter någon annan som inte vill ha mig i sitt liv...
Jag är trött på att bli illa behandlad...
Jag är trött på att inte få styra min ekonomi som jag vill själv...
Jag är trött på att behöva ha huvudet på skaft och bara gå och vänta på nästa bakslag...
Jag är trött på att vara rädd för det som komma skall...
Jag är trött på att känna mig otrygg...
Jag är trött på att inte trivas med hela tillvaron...
Jag är trött på att inte veta hur framtiden ser ut...
Jag är trött på att ha så jävla mycket att tänka på hela tiden...
Jag är trött på att bo så långt borta från nära och kära...
Jag är trött på att gråta...
Jag är trött på att gå och lägga mig ensam...
Jag är trött på att vakna ensam...

Jag är så trött på att vara trött... Jag vet det finns en lösning... Gå och lägg dig... Ja om det vore så enkelt ändå...

Inga kommentarer: