onsdag 27 april 2011

Känner mig som en 3-åring

Jag vill inte! Jag vill inte! Jag vill inte! Jag vill inte! Jag vill inte!

Känner för att lägga mig på golvet, sparka och slå med armar och ben och skrika: JAG VILL INTE!!!!!!

Frustrationen i kroppen är på MAX!!!!! Å då pratar vi inte om hamburgare-kedjan...

Imorgon kommer mina underbara barn och jag har as-mycket att göra och väljer att "slarva" bort en timme här och en timme där....

Är sjuuukt trött, lagomt less, på gränsen till gråtfärdig för att jag har så många ouppklarade saker som SKA vara klara bara inom några dagar!

Blä för det här...

Men annars är livet prima... *suckar*

Å allt detta snack om ödet hit och ödet dit... Va faan... But why liksom, ge mig det jag vill ha, här och nu så ska jag hålla käften sen... ;) (ett litet litet tag i alla fall)

Inga kommentarer: