söndag 6 november 2011

Jag blir så glad!!!!!!

Men vilken lördag jag hade igår, skulle inte vilja göra om en minut av denna dag, den gick liksom i ett rosa skimmer hela dagen...

Tog en välbehövlig sovmorgon, rörde lite på "dö-fläsket", åkte in till stan för att fika läääänge med en vän, riktigt bra blev det och så fantastiskt härligt att få sitta och prata på riktigt! Tycker dock lite synd om de två lite yngre killar som satt vid bordet brevid då det vi pratade om var ganska personligt, ibland på gränsen till intimt, lite skoj å se hur de liksom "tystnade" ibland... *ler*
Sedan hem, ut med hunden, byte av kläder till pyjamas, ligga i soffan och surra i telefonen när jag får ett sms där det står att det är "nostalig-afton" på stan och det skulle vara skoj om jag ville följa med.... Men va?!!?!?!?!

Så himla roligt!

Byta om, sminka mig, fixa frillan osv... Blev upphämtad, avlämnad i stan, hem till en god och nära vän, träffa nya människor, dricka vin, skratta, lyssna på musik för att sedan dra ner till stan.

På stället var det hyfsat "hög" medelålder då de hade en gräns på minst 30 för att komma in... Men satan i gatan vad jag hade roligt!

Det var länge sedan som jag dansade så, skrattade så, flörtade så, njöt...
Olyckan råkade dock vara framme så av en händelse hade jag en halv flaska skumpa över min blus som jag hade på mig, fick höra att jag lätt skulle kunna deltaga i tävlingen "Miss wet T-shirt"... Jag hade medvetet valt att ta på mig ngt som inte var speciellt "taijt" igår men man kan säga att tajtare än så är svårt att få till... Torkade dock upp ganska snabbt på dansgolvet och passade på att tacka min lyckliga stjärna för att blusen inte var vit utan blå... ;)

Lärde mig även att man fortfarande dansar "tryckare" på krogen nu.... Å det gjorde jag oxå... Min fd granne dök helt hux flux upp i folkvimlet och han visade mig hur det ska gå till på dansgolvet både i tempo och i lugnare takt... Tokskalle ;D

Fantastiskt roligt hade jag i alla fall och har idag valt att skylla huvudvärken på vädret.... Fantastiskt sammanfattar verkligen hela gårdagen! *lycklig*

Inga kommentarer: