tisdag 15 november 2011

Uppstigning om 6.5 timmar

jo jag vet att klockan vrålar om 6.5 timmar, jag vet det...
Men jag vill verkligen inte gå och lägga mej...
Det händer saker runt omkring som jag inte styr över, människor som får mig att bli ledsen, människor som får mig att må bra... Människor som får mig att skratta, människor som får mig att njuta...
Men om inte rätt människa får mig att skratta så blir skrattet lite ihåligt...

Nu säger jag inte att jag inte har skrattat idag av rätt anledning eller att "rätt" människa inte har fått mig att skratta för så är det inte men jag blir bara lite hmm... trött? på folk som inte riktigt tar tag i situationen och styr upp den...

Ja ja... En dag till avverkad i detta liv, kanske inte den bästa dagen, kanske inte den dagen jag är mest stolt över men den helt vanlig dag men skratt, tårar, glädje, tok... Ja en helt vanlig dag...

Inga kommentarer: