tisdag 15 november 2011

Jag vill tillbaka till MELLANSTADIET!!!!!

Jag vill tillbaka till mellanstadiet känner jag...
Tillbaka till det här när livet var lite enklare än vad det kan vara nu i vuxen ålder...

Skulle vara så mycket enklare om man kunde skiva en lapp med texten:
"Får jag chans på dej?"
"Kryssa på JA, NEJ eller KANSKE"...
Å så lämnar man lappen till en kompis som får agera som budbärare...

Å det här med sociala medier... Shit vad fel det kan bli... Jag skriver något, får ett svar som jag inte riktigt förstår men väljer att "tolka" det på mitt sätt, något som blir fel... Å så ska jag försöka förklara mig och så tolkas det fel... Å jag som har höjt dessa medier till skyarna och så biter det mig i arslet så där PANG bara...

Nu vet jag ju varken ut eller in...
Och så dessa jävla avstånd till allt och alla! Skit!

Inga kommentarer: