torsdag 24 november 2011

Udda cravings...

Att jag inte är riktigt som alla andra det har jag vetat hela mitt liv, kommer inte som en överraskning när någon säger något om det...

Har nu för andra dagen i rad kommit på mig själv att mina sk "cravings" som jag kan få ibland kan vara aningens udda...

Exempelvis gillar jag verkligen att äta sån där nötkräm som man kan köpa på burk som egentligen är till för att baka, sån kräm på salta kex eller till chips... Jo det är säkert! As gott!!!!

I går tryckte jag i mig en "stor" (allt går ju att jämföra, det som är stort för mig behöver inte vara stort för dig och det fanns kvar till barnen idag...) bit kladdkaka, innan den hann bli klar satt jag och åt jordnötssmör på en tesked... Njutning!

Idag bidde det inge mindre än tacochips doppade i cream fraish med sweet chilisås, till detta drack jag iskall mjölk! Riktigt bra!

Så nu ska jag ta en tur med tandborsten för att sedan krypa ner brevid sonen som "bara skulle värma platsen i min säng en liten stund"... Som sagt en liten stund för honom kan betyda tills imorgon, för mig kanske det hade varit 10 minuter... Ja ja...

Inga kommentarer: