torsdag 20 januari 2011

Jag skäms...

Alltså... Hmm.... Usch vad jag skäms idag...

Världens bästa mamma och momma fyller år idag och jag hade helt glömt bort det!
Tack Facebook för räddningen...

Å som jag skäms över detta!
Jag pratade med mamma igår kväll och när vi avslutade samtalet så sa hon: "ja men då hörs vi imorgon då da kanske?!"... "Ehh" svarade jag, "Jooo kanske...."
"Ja eller någon annan dag framöver", svarade mamma sedan och jag hörde verkligen att hon lät besviken och jag blev sittande och funderade över varför hon lät så besviken.... Nu vet jag!
Människan fyller ju år idag!
Klart som korvspad att vi ska höras idag, fattas bara!!!!

Såååå idag gratulerar vi alltså mamma Cina på födelsedagen!

STORT GRATTIS TILL DIG VÄRLDENS BÄSTA MAMMA OCH MOMMA

1 kommentar:

Inas sa...

Hej Vännen!
Ja, visst är det så ibland... tur att det finns facebook ibland. Ha en underbar helg kram Ina