tisdag 11 januari 2011

Jo just det..

bara ett litet snabbt inlägg till innan jag ska hämta barnen, ja skolarbete har jag då rakt inte sysslat med trots att jag sa att jag skulle men telefonen ringde och jag har fått skratta!

Jo men det jag ville komma till var detta:
Vad är det för fel på dagens Aladdin askar?!

Fick en ask för någon vecka sedan och ja, alltså jag är ett STORT fan av choklad, men vad faan har hänt med denna ask?!?!?!
Inte nog med att dom har lagt till en extra bit med det där äckliga körsbäret, själva chokladen är det ju ngt med...
Eller händer det något med smaklökarna när man fyller trettiofem år?!
För att det händer något med människan när de fyller trettio år det är tydligt, något som jag fick uppleva genom telefonen nu på eftermiddagen då min bästa vän var i en affär och skulle köpa grädde... Vispgrädde och hon PRUTAR PÅ GRÄDDEN för att datumet går ut imorgon?!
*moahhaaaaaa*
Men alltså FATTA!!!! HON PRUTAR PÅ GRÄDDE!!!!
Helvete :D
7kr billigare fick hon grädden för!
Ja jag blir stum av beundran över vad denna kvinna tar sig för!

Så då var detta inlägg klart då... *ler*

Inga kommentarer: