söndag 5 juni 2011

En riktig FYLLA skulle inte sitta fel nu....

Tårarna rinner ner för mina kinder... igen...

Men det känns som att det är av en helt annan anledning nu.

JAG HAR KLARAT DET!!!!!

Jag har precis skickat in mina arbeten till skolan som betyder att detta läsår är nu över!
Detta läsår som har varit tufft, av olika anledningar...

Att det är tufft, jobbigt skit svårt att läsa på universitet, det krävs inget geni för att förstå, lägg då till hur den privata situationen har sett ut i mitt liv sedan slutet på augusti!

MEN JAG HAR GJORT DET!!!!!!

Inte ensam, för ensam är inte stark, men jag har klarat mig igenom detta helvete och ser nu med ett litet litet hopp framåt!

Men som sagt, tårarna rinner och jag är helt slut... Vill rymma, komma bort, om så bara för en liten stund nu när "alla" måsten är över...

Skolan är klar, huset är sålt, skiljsmässopapprena är inskickade, pappan till barnen har både jobb och bostad, mina barn verkar ha landat med denna nya tillvara, sitt nya liv, nu är det bara min tur att verkligen L A N D A!

Shit vad jag skulle behöva en riktig FYLLA nu ;)


Inga kommentarer: