fredag 3 juni 2011

I'm alive... That's it more or less...


Jo då, jag lever...
Har spenderat några dagar i Sthlm, varit och träffat en gammal klasskompis ifrån gymnasietiden. En väldigt omtyckt klasskompis som jag har saknat under många år å så dök han upp på Fejjan för något år eller två sedan.
Så nu var det då dags att ses.
Han såg (nästan) precis lika dan ut, lite mer "manlig" bara, super fin!
Han är gift, har barn, hund osv och det verkade vara toppen!

Sedan har jag, min mor och mina barn varit på Mallorca en vecka!
Jag kommer att tala om hur det var samt lägga ut lite bilder ifrån denna resa men inte nu...
Nu... har jag det där sista, otroligt jobbiga framför mig när det gäller skolan!

Håller på med en hemtenta som ska vara inskickad och klar senast 23.59 på söndag, innan dess har jag även en skrivuppgift som oxå ska vara inne senast 23.59 på söndag och därefter har jag en kompletteringsuppgift som ska vara inne, tja inte vet jag... Kanske 23.59 på söndag?

Gahhaaaaaaaaaaaaaaaa!
Fattar nada å det är så sjukt frustrerande!!!!!

Så det är allt jag hinner skriva nu, people... Men återkommer säkert i början på nästa vecka då livet återvänder!

Tjing.

Inga kommentarer: