lördag 4 juni 2011

Träningsvärk...

Om man får träningsvärk och nästan kramp i käkmusklerna, har man ätit för mycket segt godis då?

Sitter precis å mular munnen full med godis som idag får ett nytt namn: Frukost... Okej klockan är typ 14.30 men det skiter jag i, jag kan tydligen klara mig läääänge på te....

Hur gör ni när ni äter godis?
Jag kommer på mig själv att har jag en påse (som jag ska få äta upp alldeles själv) då äter jag upp dom godisarna som är äckligast först....
Knepig uppdelning egentligen men jag gör samma sak med jordnötter... Äter bara (helst) upp dom som är hela innan jag kastar mig på dom som är halva...

Ja jag är inte som alla andra, jag vet...

Ehh... om detta är ytterligare ett inlägg enbart för att göra ngt med skolarbetet??? Jajemensan! Helt korrekt uppfattat!!!

Inga kommentarer: