söndag 5 juni 2011

Å jag vänder på dygnet utan problem..

Tycker att det verkar som mina många år med natt jobb fortfarande hänger kvar, vänder snabbt på dygnet utan problem... Sitter här nu, klockan är lite över ett och jag är inte trött...

Har sett på en film ikväll, har pratat i telefonen ikväll, har haft besök ikväll, har nästan gjort klart mitt skolarbete som ska lämnas in imorgon, inser att det kanske inte är hela världen om jag får någon kompletteringsuppgift eller två...
För när jag går tillbaka i tanken på vad jag har gått igenom det senaste läsåret, ja då börjar tårarna att trilla... igen...

Jag ska försöka se med andras ögon vad det är jag har åstadkommit, egentligen...
Tänker inte gå in på det nu, orkar inte gå in på det nu för det gör bara ont, ondare, ondast...
Väljer att tänka tillbaka på denna vecka i värmen på Mallorca.... Då blir jag varm i hjärtat och själen!
Så mycket kärlek och värme!

Såg i alla fall denna film ikväll, har blivit rekommederad att se den, nu är det gjort.
Den var bra, den var okej, kanske inte det jag behövde just nu men okej då...


Det jag saknar mest av allt just nu är någon att hänga med... Någon att sitta i soffan med och bara få va, chilla, liksom.... Se på tv... Å bara få va! Ska det vara så svårt?!

Inga kommentarer: