söndag 3 juli 2011

Epilatorn från helvetet + Metallica

Sitter (som många andra runt om i Sverige) och njuter framför tvn där de sänder The Big 4, det är Metallica som spelar och jag tänker, jag höjer volymen och kör igång med epilatorn...

Denna förbannade epilator från helvetet! Som jag har skrivit tidigare kan man tycka att det ska räcka med att det gör så förbannat ont att rycka ut hårstrå för hårstrå men nej, icke, utan vi ska ta å HUGGA tag i benet och TUGGA lite oxå...
Detta sker inte bara en gång ikväll utan TVÅ!!!!

Det gör så ont så jag tror jag dör och säger högt att "Nej nu jävlar får det räcka!!!!!"
Kollar sedan ner på mitt ben och inser att "Nej nu får jag minsann ta och fortsätta!"....

Det finns givetvis för och nackdelar med att använda denna jävuls-maskin!
1. Man slipper den där jobbiga och otrevliga stubben på benen efter bara någon dag,
2. Jag upplever att det som växer ut blir mjukare och det tar betydligt längre tid innan det börjar växa igen.
3. Man slipper stå i duschen och försöka få till ngt med en hyvel
Osv... Osv...
MEN DET GÖR JU SÅÅÅÅÅÅ SJUKT ONT!!!!

Alltså nu spelar dom så bra på tvn så nu kan jag inte koncentrera mig längre!
HEJDÅ HEJDÅ ;)

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Tänker aldrig utsätta mig för ett sånt där tortyrredskap blir jag helt övertygad om nu :))
Nej, det är nog bara att köra vidare med min uråldriga ladyshave som när som helst brinner upp. Då kanske håret brinner upp för alltid också....
Sv: Tack för tipset angående min myrfunderation :)