torsdag 21 juli 2011

Pyjamas hela dagarna lååånga

Jag har haft nästan två dagar som har känns som sjukt effektiva, packat upp kartonger, fått ordning på barnens rum, röjt, städat ordentligt, tagit bort spindelväv både på insidan och utsidan av det lilla röda huset.

Gått omkring i pyjamas heeeela dagarna bara för att jag kan och inte måste byta om för att åka iväg någonstans, var faktiskt inne ett tag på att åka å köpa pizza i pyjamas, för men skulle bry sig liksom???
Men nej där gick min gräns...

Klockan är nu 14.40 och jag ska kliva ur pyjamasen för att åka och hämta mina underbara barn!

Det är egentligen helt galet hur man kan känna en sådan saknad både fysiskt och psykiskt efter dessa två, har redan nu börjat gräma mig över att de ska vara borta i två hela veckor med sin pappa snart... Tror att om det är någon gång jag klappar ihop så är det då!
Men det är ju jävligt puckat att sitta här och ta ut något i förskott, liksom...

Nej nu ska jag iväg och hämta min två!

Hejdåhejdå!

1 kommentar:

LyckligaPraliner ♥ sa...

Men så superduper toppen bra!! Det är bra. Ryck o slit, kasta o röj bort! Det sitter super krafter i pyjamasen troligast ;) Nej, ta inte ut nåt i förskott...Kan gå mycket bättre än du nånsin trott. Bara du har den där pyjamasen på dig så :)
Ann-Louise