söndag 17 juli 2011

Gaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaa

Denna fullmåne kan ju driva vem som helst till vansinne...

Visste inte förrän nu på morgonen att det var fullmåne-tajm men jag förstår ju nu varför jag har sovit som skit i natt!

Hade en toppenbra dag igår, mötte upp en vän på stan, tog en gofika, träffade flera vänner/klasskamrater, det var riktigt härligt att få stå och surra!
Sedan drog jag och Johanna hyrde en film, ni vet en sån där snyftig tjejfilm...
Vi såg denna:


Den var riktigt rolig, riktigt sorglig och jag fick skratta gott vilket kändes som kvällens syfte.
Blev bjuden på riktigt god mat till middag och var hemma i hyfsad tid för att kunna ta en promenad med Doris i värmen, jo det var verkligen jätte varmt och skönt ute igårkväll.

Jag funderar lite grann över det här med hur månen påverkar vissa. Jag har sett en jätte bra dokumentär om att vi INTE påverkas av månen men bevisligen så gör somliga det, i min lilla värld är det ju inte så konstigt med tanke på hur mycket vatten som våra kroppar innehåller... Konstigt vore det väl annars?
Right?

Ha bästa dagen där ute för det tänkte jag ha, njuta av mitt eget sällskap och Doris, det är riktigt riktigt härligt!

Inga kommentarer: