torsdag 7 juli 2011

Ytterligare en superkväll + Return

Kan göra ytterligare ett inlägg där jag kan tala om hur sjuuukt roligt jag har haft!
Känner att jag alltså JAG börjar komma tillbaka!

Igår blev det en sån där underbart spontan "drickajättemycketvin"-kväll med grannarna!
Fantastiskt!
Jag (tror) jag klev av runt 3 men det råder det delade meningar om däremot kom min närmsta kära granne hem kl 6 imorse, jisses!

Många fantastiska skratt blev det samt en hel del dans, underbart.
Det spelades jätte mycket musik, musik som man inte har lyssnat på alls tidigare som... ABBA... Har aldrig riktigt lyssnat på till exempel ABBA, detta var ändå något som vi försökte dansa salsa till igår...
Men Return spelades en hel del, några som jag lyssnade lite på förr, inte så mycket men några låtar känner man igen och några kan man rent utav sjunga med i...

Har lärt mig en sak dock.... Min telefon bör kanske lämnas hemma eller nått... Den ska i alla fall inte hamna i händerna på min kära granne Åsa ngt mer *skrattar* Underbara människa som bara vill väl.... Hahaaaa....
Hon ringde upp en av mina vänner igår och så här gick samtalet ifrån vårt håll i alla fall:
"Jaha och hur är vädret i Göteborg då?"
"Ehh jaha du är i Åre, jaha"...
"Men vad bra för vi ska åka till Åre imorgon, jag och dottern, hur hittar man till kabinbanan då?"

........... Galenpanna!

Kvällen var fantastisk och magisk!

Lägger ut lite Return...




4 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Men vilken super kul kväll du hade!! Det är dig väl unt, eller hur det nu stavas :) Åh Return. Tack så mycket!

Mamma-Mu sa...

Hahaa! Ja det var flera som kommenterade detta med Return när jag la ut en låt på facebook oxå :)

Bästa veckan önskar jag dig!

Grannen sa...

Fan Mimmi! Grym zumba vi fick till...alltså fler sånna kvällar! Hahhhahhha, fan va skönt att få skratta o ha så roligt!

Mamma-Mu sa...

JA du bästa Granne! Vi hade det verkligen super skoj! Mer sånt åt folket säger jag!!!! ;)