onsdag 20 juli 2011

Mördarhunden Doris är på jakt...

Jag har sovit så sjuukt dåligt denna vecka som barnen har varit hos sin far, har inte somnat tidigare än 03 någon natt och kan INTE fatta varför!

Samma sak igår, hade så svårt att somna så när jag väl hade somnat blev jag väl kanske inte den goooaste människan att ha att göra med när Doris drog in i dotterns rum innan 5 och började leta efter en inkräktare!

Någon form av djur är det där inne det fattade även jag efter en stund, ett fegt litet kräk som har gömt sig bakom dotterns säng...
Efter någon kvart av jakt gav jag upp, tog med mig hunden och stängde dörren och ska nu, snart återuppta jakten!

Mördarhunden Doris är alltså tillbaka och detta med besked!
Tur man inte är en sån där über-city-brud som står i ett hörn på en stol och skriker, nej här står man naken, barfota och hoppas på att kunna stampa ihjäl inkräktaren!
Foto: Privat - Mördarhunden Doris

Önska mig lycka till!

3 kommentarer:

LyckligaPraliner ♥ sa...

Hihi huvaligen vilken farlig hund :D Hoppas ni fick fast inkräktern ;D
Ann-Louise

Mamma-Mu sa...

Haha.. Jo hon kan om hon vill, nu ska jag väl vara ärlig och säga att jag hörde av mig till grannen och bad honom följa med mig in på dotterns rum innan vi skulle på jakt igen ;) Men inte ett spår av inkräktaren.
Däremot har jag uppfattat knaprande och skrapande ljud ifrån väggen idag vilket är glädjande, ingen inkräktare på insidan alltså :)

Kram på dig Ann-Louise

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ser mest liten och söt ut Doris tycker jag:)!