fredag 26 augusti 2011

Idag är jag efterklok....

Igår kväll hade vi en liten träff inför starten av sista läsåret på programmet som jag pluggar...

Idag är jag efterklok och det är väldigt lätt att vara!

Hade fantastiskt roligt men inser att jag behöver, verkligen behöver, skaffa mig ngn form av "fyllefilter" på telefonen både till mig själv och andra (läs: Mary) som kanske "lånar" den lite, typ...

Åt gott, drack gott, pratade, skrattade, lyssnade på musik, kände mig fantastiskt levande.

Idag är jag bara trött, insåg efter att ha stått i duschen ett tag att skakningarna i kroppen beror inte på att jag fryser utan mest på att man inte skippade sista drinken ;)

Men kan man festa så kan man göra allt det som man måste dagen efter, så är det!

Så nu ska jag alltså plocka fram skolböckerna, försöka läsa och förstå vad som står och skriva ner min egen uppfattning i ämnet för att sedan skicka in kompletteringen på sista tentan...

Men jag hade en fantastiskt rolig kväll, känns som att det var huvudsaken... Typ...

Inga kommentarer: