söndag 28 augusti 2011

Lite ledsen..

Jag får en känsla av att det är något som jag har glömt, ni vet som om man vet att någon fyller år eller så men man kan inte riktigt sätta fingret på vem...

Jag öppnar min kalender och inser att idag det varit dags att fira min och min nu före detta mans årsdag... Vi skulle ha firat 13 år idag. Jag blir lite ledsen, känner mig lite nere och tårarna kommer.

Så mycket har hänt under detta år, för på torsdag är det precis ett år sedan mannen kom hem och talade om att han skulle skiljas...

Så många människor som har försvunnit ur mitt liv detta år och så många som har kommit in i mitt liv...

Till er som har försvunnit har jag faktiskt inget att säga, varken gott eller ont men till er som har funnits där för mig under detta år eller som av en eller annan anledning kommit in i mitt liv er är jag evigt tacksam för!

Ofta säger folk till en att det finns inget ont som inte för något gott med sig och så är det nog...

Men ledsen det blir jag...

2 kommentarer:

Mångmamma sa...

Aoutsch, här kommer jag inramlandes från "Lyckliga praliner" och inser att det är en dålig Mamma-Mu-dag!
Hoppas resten av dina dagar blir fyllda med glädje och lycka!
:)

Mamma-Mu sa...

Alla har vi dåliga dagar mer eller mindre, tyvärr men för min del har jag fler dagar fyllda med glädje och lycka, vilket får mig att le.

Jag önskar dig verkligen det samma till dig och hoppas att nästa gång du kikar förbi är det ett lite roligare inlägg kanske ;)

/Mimmi