tisdag 16 augusti 2011

Jag har såååå sjuk humor...

Jo jag har så sjuk humor så det nästan är på gränsen till olagligt eller kanske till och med skadligt men det är så fantastiskt, otroligt skönt att inse att jag inte är ensam!

Har ikväll pratat med en av mina vänner i telefon och han läste upp på engelska smsmeddelande som "folk" har skickat och jag fullständigt dog!

Satan i gatan så roligt det var att få dessa upplästa! Jag skrattade så jag nästan kissade på mig, jo det är en funktion som enbart vi kvinnor har, att vi "nästan kissar på oss"...
Sedan kom tårarna, tjooohooo att jag hade lyxat till med att ha mascara i dag ;)
Båda barnen kom och tittade på mig och Sonen utbrister: Men det är ju glädjetårar! Mamma skrattar så hon gråter!!!
Jo för så var det! Precis så var det!

Jag skrattade så jag blev alldeles svettig, andfådd, på gränsen till andnöd, nästan kissade ner mig och var till slut tvungen att säga, när vi hade lugnat ner oss lite (för ja det skrattades i andra ändan av telefonen oxå), jag var tvungen att ställa den klyschade frågan: Var det lika skönt för dig oxå :D

Är varm i själ och hjärta nu efter detta och får återigen säga TACK!!!!

Detta var precis det jag behövde, konstigt hur vissa människor kan träffa så rätt ibland (eller om och om ifall jag ska vara helt ärlig med denna man)!

Kommer nog att sova gott ikväll!

3 kommentarer:

LyckligaPraliner ♥ sa...

Jag har haft massor av totalt hysteriska skrattanfall! det är hälsosamt ;)

Mamma-Mu sa...

Ja hjärtat får jobba lite extra och en massa härliga hormoner av lycka springer omkring i kroppen! ;)

Brunkullan sa...

Haha, ja att skratta så man nästan kissar på sig, måste vara oss förunnat:)

Jag skrattar också åt de sjukaste skämten!

Kram Susanne