onsdag 3 augusti 2011

Tjohooo... Nu tar jag klivet ut i ....

Håller på att bli bekant med mitt nya civilstånd... Jag är singel!
Jo det har jag ju varit ett tag men jag har inte presenterat mig som sådan, jag har inte haft några tankar på att träffa någon ny, jag har inte haft några tankar på att se åt en annan man tills nu...

Det liksom pirrar lite i maggropen, känns lite läbbigt, vet ju inte vad det är jag ger mig in i, har inte varit ensam på så sjukt många år...

Vet helt ärligt inte om jag vill träffa någon ny, oavsett om det är bara för att träffas eller så... Är inte speciellt intresserad av att träffa någon som man ska inleda någon form av förhållande med, eller är jag det? Njäääää men bara att få träffa någon och gå ut och äta en god bit mat med, få prata om saker och ting upp och ner skulle ju vara trevligt...

Att gå på dejt skulle kanske inte sitta så fel... Hmm... Det tåls ju att tänka på i alla fall!

Vill få känna mig uppvaktad, uppskattad, lyssnad på, få lyssna på någon annan, vara vuxen, vara kvinna...

Vill bli sedd för den jag är och vill få känna att jag mer än "duger"... Att få höra att man är fin skulle ju inte ta någon skada för det var alldeles för många år sedan... Shit vilka skitförhållanden man har levt under de senaste åren, vill aldrig bli tagen för givet igen!

Nopp den vägen tänker jag inte ramla in på igen!
Got the t-shirt....

Åker söder-över igen till helgen, ner till Bäst-kusten för att köra ner en av mina bästa vänners möblemang... Denna gång åker jag ner till mina TRE bästa och närmsta vänner, har ju som jag har tjatat om tidigare min bästaste bästa vän och hennes man som jag räknar som en av mina närmaste och bästaste vänner, snacka om lyx att få ha dessa två under samma tak!
Sedan har jag min nyaste men ändå en av de närmsta vänner som nu sedan några dagar har flyttat ner till Bäst-kusten.

Man kanske skulle ta å försöka få till någon form av dejt där nere då kanske *ler*.... Eller nått.... Typ... Öppen för (inte alla) men många förslag ;)

Inga kommentarer: