tisdag 2 augusti 2011

Det ligger pengar på mitt sängbord...

Jo det är säkert, det ligger en massa pengar på mitt sängbord och jag vet inte när de kom dit...

Hmm... Detta skulle (under andra omständigheter) kunna tolkas på flera sätt än ett... Det skulle kunna tolkas som att någon (jag) skulle bedriva någon form av olaglig verksamhet, vilket jag inte gör, eller så skulle det kunna tolkas som att "mina pengar är dina pengar" eller så skulle det kunna tolkas som... Ja på hur många olika sätt som helst, faktiskt!

Men jag VET vem som har lagt dit pengarna, dock inte när, och jag är otroligt tacksam för det och känner inget annat än kärlek för denna människa!

Jag vet att du läser detta, kanske inte i dag men kanske imorgon, så jag skriver så här:

Tack! Jag älskar dig för det är på grund av dig som jag är den jag är idag!

Tack Mamma, du vet (som vanligt) när det behövs och hur det behövs och varför det behövs!

DU är bäst!

Inga kommentarer: