söndag 15 januari 2012

Jullov från den idag kl 12 till den 16/1-12 kl 10.15

Jo då ni läser rätt, jag har nu jullov i hela 22.15 timmar...
Det är kul att vara student...

Men jag bestämde mig för att göra det bästa av detta jullov fast i micro-bitar...
Jag har legat på soffan under filten en liten liten stund och läst i en liten liten bok, jag har varit ute på en härlig men liten promenad med hunden, jag har tvättat lite lite i tvättstugan, jag har tagit en lång dusch för det ska man över julen, jag har ätit lite mat vid flera tillfällen idag...

Vad har jag mer gjort i micro-format för att ha ett micro-jullov? Jag har pratat i telefon med min pappa för första gången i år... Hmm... Mer då.... Jag har varit hos en granne i huset och surrat längre än det var tänkt och där tror jag att jullovet gick över till vardag, det var riktigt najs!

Nu ska jag gå å lägga mig tror jag för imorgon är det slut på ledigheter och annan lyxtillvaro för då börjar SISTA TERMINEN på denna 3-åriga utbildning som jag går!
Shit va?!
SISTA TERMINEN!!!!!! Fatta?!??!?!?!?!?!?!

Å vad ska jag bli när jag blir stor då???
Hmm... Ehh.... Äldre, vackrare, rikare ;)

Sov gott!

Inga kommentarer: