måndag 16 januari 2012

Startar denna måndag på ett otroligt vuxet sätt.

Kliver upp mycket tidigare än jag egentligen behöver då jag har jullov till kl 10.15....
Ringer en del myndigheter och fixar och trixar, blir jätte nöjd med resultatet, blir trevligt bemött både på CSN och Fk.

Under tiden har jag Tv4 Nyheterna på vilket gör att det hela känns otroligt vuxet, äter frukost framför tvn och njuter av mitt te....

Väljer alltså att sparka igång denna sista termin på skolan med ett lugn men ett effektivt lugn och vill att detta effektiva lugnet håller i sig under hela terminen.

Nu ska jag ta å sparka igång Dum-Doris som inte har rört en fena (fena? hon är ingen fisk...) å sedan ska jag bege mig ut på vägarna för att ta mig till skolan.

Bästa dagen till Er alla där ute!

Inga kommentarer: