onsdag 25 januari 2012

Saknar min lilla PMS-hund...

Dum-Doris är nu på hundpensionat då jag åker till "the place to be" imorgon...

Förra veckan började pucko-hunden att löpa vilket förklara ganska mycket då hon har varit riktigt lynnig i humöret sista tiden och själv tycker jag att det har gått väldigt lång tid sedan hon löpte sist.

Jag och barnen åkte iväg och lämnade henne tidigare på kvällen, detta ställe är även en kennel och jag har en väldigt nära vän som har hämtat sin underbara hund där. Vi fick ikväll möjlighet att träffa mamman och andra släktingar till denna väns hund, men vilka fantastiska hundar!
Jag blev helt kär tror jag... Om Doris hade varit i närheten hade hon blivit svartsjuk, helt klart!

Men nu är det så sjukt tomt här hemma... Trots att barnen är här och att Pms-hunden mest har legat på plats och surat senaste veckan så är det tomt... Jag saknar min lilla pälsmössa, ja jag har hotat henne vid ett flertal tillfällen när hon gjort ngt hon inte fått att fortsätter hon med detta beteende blir hon en pälsmössa... Ja självklart är det på skoj men jag tror att hunden fattar innebörden av det jag säger...

Imorgonbitti säger jag hejdå till mina barn men får som tur är tillbaka dom redan på tisdag och fram till dess tänker jag göra allt jag kan för att ha roligt!

Återkommer med mer info senare!

Har förövrig haft en helt fantastiskt bra dag, om jag bortser ifrån min jobbiga förkylning så har dagen varit riktigt bra. Har haft ett möte som kommer att hjälpa till ordentligt mycket inför vårens uppgifter. Otroligt spännande att prata och träffa kompetenta och intresserade människor.

Bra dag!

Inga kommentarer: