söndag 22 januari 2012

Sjuuuk.... Jag håller på att bli sjuuuuk...

Men visst är det så att precis innan man blir sjuk som man mår som sämst?
Innan man verkligen vet att man har feber, innan nästäppan slår till ordentligt, innan när det bara känns retligt i halsen...

Jag håller på att bli sjuk... Vilket i sig inte är något överraskande då jag delade rum med fröken Antibiotika när jag var iväg nu i veckan å egentligen har jag ingen rätt att klaga heller för jag har klarat mig bra ifrån sjukdom och elände hela hösten. Migrän å feber har jag väl haft som alla andra men någon dunder-förkylning vill jag inte minnas att jag har haft så det är väl min tur nu kan jag tro.

Typiskt då jag åker till mina drömmars stad på torsdag... Ja ja, förhoppningsvis har detta hunnit bryta ut ordentligt å så är det bara "sviterna" efter förkylningen som är kvar.

Tänker dock inte bli så sjuk som vissa män blir när de är förkylda. Alltså jag tänker INTE dra på mig någon så kallad Man-cold, nej bevare mig väl, då föder jag nog ett barn till innan jag drabbas av denna dödssjuka... ;)

Inga kommentarer: